by icia icia

Obiective:
Proiect co-finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala

Proiectul urmareste imbunatatirea managementului in vederea accesarii, cu preponderenta, a fondurilor europene.

OBIECTIVE

Programul Operational Sectorial „Cresterea Competitivitatii Economice”

„Investitii pentru viitorul dumneavoastra”

„Intarirea capacitatii adminstrative a INCDO-INOE 2000, Filiala ICIA, in vederea accesarii fondurilor europene”

Proiect co-finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala

Pentru informatii detaliate despre celelalte programe operationale cofinantate de Uniunea Europeana va invitam sa vizitati www.fonduri-ue.ro.

Continutul acestui material nu reprezinta in mod obligatoriu pozitia oficiala a Uniunii Europene sau a Guvernului Romaniei.

Proiect nr.190/30.06.2010
Competitia: POSCCE-A2-O2.2.4-2009-3
Domeniul major de interventie: 2.2 – Investitii in infrastructura de CD&I si dezvoltarea capacitatii administrative
Operatiunea: 2.2.4 – Intarirea capacitatii administrative

PREZENTARE Scopul proiectului: imbunatatirea managementului in administratia unitatii prin fundamentarea planificarii resurselor, stabilirea obiectivelor, activitatilor si a procedurilor care in final sa ofere activitate de cercetare la standarde de calitate si sa faciliteze procesul de dezvoltare economica a institutului.

Proiectul urmareste intarirea capacitatii adminsitrative prin:

  • Dezvoltarea organizationala;
  • Managementul resurselor umane deoarece trebuie tinut cont de atractivitatea sectorului privat care poate determina deplasari ale specialistilor catre acest sector;
  • Cresterea vizilitatii ICIA in aria europeana a cercetarii;
  • Legaturi inter-institutionale.
    Realizarea proiectului va avea ca rezultat modernizarea si dezvoltarea capacitatii administrative a ICIA pentru accesarea, in special, a fondurilor comunitare si va contribui nemijlocit la realizarea obiectivelor competitiei si anume „cresterea capacitatii de CD si stimularea cooperarii dintre institutiile de CD&I si intreprinderi”. Se urmareste implementarea unei noi strategii manageriale in care unitatea sa se concentreze mai ales pe aplicatii de proiecte din aria europeana si cresterea vizibilitatii ICIA in aria europeana a cercetarii. Realizarea unor consortii puternice pentru depunerea de proiecte internationale, cresterea numarului de articole ISI si a numarului de participari la manifestari stiintifice, in primul an dupa realizarea proeictului CAFE toate sunt o dovada clara a contributiei acestui proiect la atingerea obiectivelor Operatiunii O2.2.4. De asemenea, trebuie sa mentionam ca achizitia soft-urilor si echipamentului IT prevazut va ajuta la implementarae in practica a principiilor urmarite de prezentul proiect.
REZULTATE ESTIMATE
  • Cresterea competitivitatii stiintifice prin formarea unui colectiv specializat sub coordonarea unor specialisti in domeniul accesarii fondurilor comunitare;
  • Dezvoltarea directiilor de cercetare cu noi componente;
  • Cresterea competitivitatii economice prin implementarea unui plan de valorizare a rezultatelor cercetarii;
  • Accesarea fondurilor europene prin noi proiecte de cercetare;
  • Cresterea capacitatii de gestionare administrativa a unitatii;
  • Cresterea activitatii de transfer tehnologic al rezultatelor cercetarii si crearea de produse cu aplicabilitate directa in economie;
  • Posibilitatea crearii de entitati spin-off/start-up pentru implementarea rezultatelor in economie;
  • Cresterea vizibilitatii prin:
      1. Cresterea numarului de articole indexate in baze internationale;
      2. Cresterea numarului de participari la manifestari stiintifice;
      3. Cresterea numarului de propuneri de brevete.
REZULTATE OBTINUTE

Rezultate

  • Studiu diagnostic privind managementul institutional;
  • Plan de imbunatatire a managementului institutional;
  • Studiu diagnostic privind identificare rezultate ICIA pretabile valorizarii;
  • Plan de valorizare a rezultatelor din cercetare ICIA;
  • Plan privind accesul la instrumente financiare;
  • Sesiune de training privind accesul la intrumente financiare;
  • Manualul indentitatii vizuale ICIA;
  • Strategia de promovare institutionala;
  • Strategia de PR;
  • Echipamente receptionate:
    1. Centrala telefonica 8 linii ext+2GSM, 8 int. digital+48int analgic – 1 buc.;
    2. Smart UPS 1500W – 1 buc.;
    3. Imprimanta retea prof. multifunctionala -1 buc.;
    4. Hardware firewall cu rack ventilat -1 buc.;
    5. Server retea Xeon X3220 – 1 buc.
  • 70 licente receptionate:
    1. Windows 7 Profesional – 6 licente;
    2. Office 2010 Profesional -12 licente;
    3. AVG Internet security 9 – 5 licente;
    4. Adobe 9 Profesional – 1 licenta;
    5. Adobe 9 Standard – 10 licente;
    6. XLSTAT complet – 1 licenta;
    7. STATISTICA 9.0 – 1 licenta;
    8. Total Commander 10 -1 licenta;
    9. Scansoft Omnipage Pro – 2 licente;
    10. ACDSee Photo Manager 2009 – 20 licente;
    11. ACDSee Photo Editor 2008 – 6 licente;
    12. Advanced E-mail Verifier – 1 licenta;
    13. Norton SistemWork 12 -1 licenta;
    14. Registry Mechanic 9 – 2 licente;
    15. Canvas 11 – 1 licenta.
  • Brosura promovare proiect;
  • Pliant promovare proiect;
  • Postere promovare proiect;
  • Panou – afis promovare proiect;
  • Articole publicitare – 3 articole in 3 reviste;
  • Aparitie publicitara pe site-uri specializate;
  • Contract nr.5 din 20.07.2010 (Consultanta pt imbunatatirea managementului institutional);
  • Contract nr.6 din 20.07.2010 (Consultanta pentru valorizarea rezultatelor din cercetare);
  • Contract nr.7 din 20.07.2010 (Consultanta pentru accesul la instrumente financiare);
  • Contract nr.8 din 29.07.2010 (Consultanta pentru imagine si promovare institutionala);
  • Contract nr.9 din 10.08.2010 (Achizitii active necorporale, drepturi de utilizare si licenta);
  • Contract nr.10 din 05.08.2010 (Smart UPS 1500W);
  • Contract nr.11 din 05.08.2010 (Hardware firewall cu rack ventilat);
  • Contract nr.13 din 17.09.2010 (Centrala telefonica);
  • Contract nr.14 din 17.09.2010 (Server retea);
  • Contract nr. 193 din 07.07.2010 (publicare anunt lansare proiect);
  • Contract nr. 15 din 16.11.2010 (Sistem Workstation P4 Quad complet cu Windows 7 pro si Office 2007);
  • Contract nr. 12 din 15.10.2010 (Achizitii active necorporale, drepturi de utilizare si licenta);
  • 1 Sesiune training;
  • 1 anunt lansare proiect;
  • pagina web a proiectului;
  • 1 anunt finalizare proiect;
  • Contract nr. 6 din 21.02.2011 (audit financiar).
Alte Informatii
Documente relevante:
Prezentare CAFERezultate